الرئيسيةالعابأحدث الصورالتسجيلدخول
اخر موضوع
الوقت
العضو
الخميس يناير 13, 2022 6:00 pm
الأربعاء أبريل 01, 2015 1:00 pm
الخميس مارس 26, 2015 5:49 pm
الإثنين مارس 23, 2015 5:50 pm
الخميس فبراير 26, 2015 2:34 pm
الخميس فبراير 26, 2015 2:33 pm
الخميس فبراير 26, 2015 2:22 pm
الخميس فبراير 26, 2015 2:21 pm
الأربعاء نوفمبر 05, 2014 12:46 pm
الثلاثاء نوفمبر 04, 2014 2:41 pm

ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
داليا وبس
نائبة المدير
نائبة المدير
داليا وبس

الجنـس : انثى
الـعـمــر : 35
بـــلادي : مصر
انـــنــي : غير معروف
مـزاجـي : ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Mta3ke10
مـهنـتي : غير معروف
هوايـتـي : ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Painti10

ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Empty
مُساهمةموضوع: ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري    ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Icon_minitimeالسبت يناير 28, 2012 5:36 am

ازيكم الاول
انا واعوز باللة من قولة انا انا اليوم حبيت طبعا وكالعادة اسجل لحظة تاريخية في حيات البشرية وكمان في مدونات منتدي البركان اللي محدش بيكتب فيها غيري ودة طبعا لاني انا الوحيدة المميزة فيها محدش يفتكر دة غرور لا دة مش غرور انا عمري مكنت مغرورة بالعكس انا بسيطة جدا وبحب البساطة بس عندي ثقة في نفسي الحمد للة ماعلينا علشان مش افضل الت واعجن كتير وطبعا محدش فاهم يعني اية اقلكم يعني اية يعني مش ارغي كتير فهمتم بردة ماعلينا انا امبارح حصلي حتت موقف بس عصبني قووي انا انا انا داليا وبس اتشال من الادارة لية هيا القيامة هتقوم اية اللي حصل في الدنيا بس كفاية عصبية بقي اهدي اهدي اهدي خلاص هديت بس يرضيكوا دة يحصل دنا نسمة محدش بيحس بيا دنا كتكوتة دنا امورة اة والله دنا لو مشيت المنتدي هيخسر كتير قوي طبعا دنا ثورة قومية بس بقي علشان مبحبش اتكلم عن نفسي بس واللة مهسيبك ياللي في بالي [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ماعلينا يا حبيبي الحلوين النهاردة ماما داليا عايزة تحكلكم حكاية هيا قديمة شوية بس ظريفة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

القصة بدأت بعصا المكنسة

عصا المكنسة قد انكسرت
عندما عاد الاب من السفر وجد ابنة الاصغر في استقبالة في المطار
فسألة الاب كيف جرت الامور في غيابي ؟ هل حدث مكروة لكم ؟
الابن لا يا ابي كل شيء علي مايرام ولكن............ حدث شيء بسيط وهو ان عصا المكنسة قد انكسرت
اجاب الاب مبتسما بسيط جدا ولكن كيف انكسرة
الابن انت تعرف يا ابي عندما تقع البقرة علي شيء فأنها تكسرة
اجاب الاب متعجبا
البقرة !!!!!!!!!!!! اتقصد بقرتنا العزيزة
الابن نعم نعم عندما كانت تهرب مزعورة دهست فوق عصا المكنسة وارتمت البقرة علي الارض وانكسرة المكنسة
الاب والبقرة هل حدث لها مكروة ؟
الابن ماتت
صرخ الاب ماتت
ومما كانت تهرب مزعورة
الابن كانت تهرب من حريق
الاب حريق!!!!!!!!!!!
الابن لقد احترق منزلنا
الاب ماذا !!!!!!!!!!!!! منزلنا احترق وكيف احترق المنزل
الابن اخي الكبير رحمة اللة
قاطعة الاب وهل مات اخوك ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الابن نعم اخي كان يدخن فسقطت السيجارة علي الارض فاحترق المنزل ومات اخي بداخلة
الاب وقد انهارت اعصابة ومتي كان اخوك مدخنا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الابن لقد تعلم الدخان لكي ينسي احزانة
الاب واي حزن هذا
الابن لقد حزن علي والدتي
الاب وماذا حدث لامك
الابن ماتت

تحياتي والقاكم في المدونة الثالثة باذن الله

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

طبعا القطط دي بتخوف ناس عارفة نفسها
AH.DESIGN
نائب المدير
نائب المدير
AH.DESIGN

الجنـس : ذكر
بـــلادي : الأردن
انـــنــي : اردني
مـزاجـي : ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Wnasa10
مـهنـتي : جامعي
هوايـتـي : ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Painti10

ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Empty
مُساهمةموضوع: رد: ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري    ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Icon_minitimeالسبت يناير 28, 2012 7:48 am

تستحقين ان تكوني مديرة بجدارة فأنت عفريتة المنتدى وتبعثين فيه الحيوية والنشاط
اللحن الضائع
نائبة المدير
نائبة المدير
اللحن الضائع

بـــلادي : غير معروف
مـزاجـي : ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Unknow10
هوايـتـي : ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Unknow11

مُساهمةموضوع: رد: ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري    ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Icon_minitimeالسبت يناير 28, 2012 9:13 am

عدت أداريـــة ..الف مبرووك

أطلالة مميزة أختي داليا
داليا وبس
نائبة المدير
نائبة المدير
داليا وبس

مـزاجـي : ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Mta3ke10

مُساهمةموضوع: رد: ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري    ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Icon_minitimeالسبت يناير 28, 2012 9:59 am

يارب يخليكي ياقمر ومتحرمش منك ولا من ردك المميز [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
توتا لوتا
مشرفة عامة
مشرفة عامة
توتا لوتا

انـــنــي : مصري
مـزاجـي : ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Sa5er10
مـهنـتي : جامعي

مُساهمةموضوع: رد: ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري    ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين   الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري  Icon_minitimeالسبت مارس 03, 2012 11:20 am

الله الله الله علي الابداع
بجد تستحقين ان تكوني اكثر من ذالك بجد انتي كتيرررررررررر مميزه

وبجد هيا فعلا لحظه تاريخيه
صدقتي يا اختاه
تقبلي مروري

ثاني مدونة تكتب هنا وبردة ميعملهاش غير المصريين الظاهر مفيش حد جريء في المنتدي غيري
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اول مدونة تكتب في منتديات البركان طبعا ميعملهاش غير المصريين
» أهل زوج من كوكب ثاني
» ثاني تعديل حكومي في سلطنة عمان خلال عام
» قدماء المصريين أول من صففوا شعورهم بـ "الجل"
» كيف تكتب قصيدة~~~~